Komunikace na dálku a ve virtuálních týmech
Celé téma komunikace na dálku vám představíme manažersky, psychologicky i technologicky.
E-mail a telekonference jsou dnes nejvyužívanější a velmi často i nejproblematičtější prostředek spolupráce ve firmách – a přesto patří i k nejpodceňovanějším.
Na intenzivním workshopu vás vybavíme k tomu, abyste nejen dokázali obě média perfektně využít a nenechat se jimi omezovat – ale dokázali k tomu vést i svůj tým, firmu a celé spolupracující okolí.
Proč zvolit tento program
- Dokážete správně využít technologie pro elektronickou komunikaci při spolupráci na dálku, předejít nedorozuměním a vyvarovat se chyb při e-komunikaci.
- Budete umět účinně využívat zejména e-mailovou komunikaci a zároveň předcházet nejčastějším zdrojům nefektivity mailu.
- Naučíte se vést efektivní telekonference
- Dokážete ošetřit hlavní potenciální problémy vyplývající z interkulturní spolupráce na dálku
Komu je určen
- Lidem, kteří spolupracují na dálku ať už s kolegy ve firmě, nebo s externími lidmi mimo firmu.
- Manažerům virtuální spolupráce.
- Personalistům a managementu se zájmem o efektivní nastavení komunikačních procesů pro elektronickou spolupráci.
Témata programu
- Vedení online meetingů a tele- či video-konferencí
- Metody pro zvýšení zapojení lidí do telekonferencí a workshopů na dálku
- Jak předcházet neefektivitě v e-mailech a inspirovat k tomu ostatní
- Vliv interkulturní komunikace
- Správné strukturování mailů a práce s obsahem
- Management e-mailové komunikace
Blok: E-mail a asynchronní elektronická komunikace
Cíl bloku
Dokázat zvládnout e-mailovou komunikaci efektivně informačního šumu v týmech. Využít mailu, strukturování mailů, předcházení šumům a zbytečné nebo nadbytečné komunikaci.
Blok: Efektivní telekonference
Cíl bloku
Umět připravovat, vést a vyhodnocovat telekonference tak, aby byly efektivní – zda vůbec telekonference je správný nástroj, její příprava, zahájení, vedení, ukončení a followup, udržení pozornosti, prevence technických problémů a řešení základních problémů v chování účastníků.
Blok: Psychologie komunikace na dálku a interkultura
Cíl bloku
Předcházení desinterepratcí a nedoruzměním, omezení předpojatostí a základních typů stereotypů, řešení vlivu odlišnosti kultur a model na analýzu předpokládaných rozdílů vůči druhé kultuře.
"Dobré, praktické příklady."
— Ředitel divize, CCV, s.r.o.
"Svižný kurz, bez nudných pasáží, zapojení posluchačů. Dobrý poměr teorie a praxe. Doplnění znalostí, rozšíření možností komunikace a spolupráce.Umění argumentovat a vyjednávat. Zajímavý, užitečný trénink, zároveň zábavný. Praktická cvičení, modelové situace."
— Projektový manažer, TEVA Czech Industries s.r.o.
Související
programy
Program vám
připravíme
na míru
Nezávazná poptávka