LinkedIn: Jak získat klienty a hodnotné vztahy

Nejpopulárnější a nejúspěsnější sociální sítí pro obchod je bezkonkurenčně LinkedIn. Je důležitý pro všechny, kdo pracuje s lidmi.

Má smysl „být“ na LinkedIn? Jak něčeho dosáhnout na LinkedIn? Používáte jej na 100%?
Využívejte tuto síť pro svůj business, marketing a osobní brand. Získejte klienty, zakázky a vytvářejte profesionální i osobní vztahy.

Proč zvolit tento workshop

  • Poznáte využití LinkedIn – profesní síťě – jako zdroje informací, obchodních příležitostí a vztahů .
  • Uslyšíte, v čem tkví tvorba kvalitního obsahu s velkým dosahem a širokým zájmem.
  • Dozvíte se tipy na získání relevantních zakázek pomocí LinkedIn.
  • Pochopíte, jak mít atraktivní vizitku pro potenciální partnery, zákazníky i zaměstnance.
  • Zjistíte, že LinkedIn – profesní síť je i mocný nástroj pro osobní rozvoj a sdílení know how.
  • Získáte nejen konkrétní tipy, techniky a čísla, ale i rady od zkušeného odborníka.

Kvalitní a autentický obsah přesvědčí ty správné lidi, že vaše značka stojí za pozornost. Pakliže chcete být úspěšní, je potřeba cílit na emoce a hodnoty zákazníka. Emoce posilují důvěru a posilují vaši jedinečnost. Značky, které se umí se svými zákazníky emočně propojit, mají daleko větší možnost získání vlivu než značky, které prodávají funkční hodnotu.

Komu je určen

Interaktivní a inspirativní workshop je vhodný pro začátečníky i pokročilé uživatele. Je určen „nejen“ majitelům společností, vyššímu a střednímu managementu, obchodníkům.
Workshop doporučujeme všem, kteří chtějí poznat, pochopit a skutečně využít profesní síti LinkedInu, ať už v byznysu, či v soukromém životě.

Témata

  • Vysvětlení kultury LinkedIn a chování uživatelů na něm (emoce a empatie online).
  • Budování komunity a osobních vztahů.
  • Optimalizace a správné nastavení LinkedIn.
  • Sdílení příspěvků a přidané hodnoty s druhými (ukázky produktivní a neproduktivních příspěvků).
  • Digitální komunikace s empatií.
  • Jak se vypořádat s negativní reakcí.
  • Etiketa na sociálních sítích.
  • Převádění vybudovaných vztahů z online do off line.
  • a další konkrétní tipy.

Možná nevíte, že…

Sergej Pavljuk je obchodním a marketingovým konzultantem řady středně velkých a velkých společností.
Sergej se specializuje na plnění jasně daných KPI.
„Hon na výsledky“ kombinuje s prostým principem „nehrej si na toho, kým nejsi“ (jádro úspěchu nejen ve světě online).
Součástí workshopu je 143 stránkový manuál.

Metody workshopu

Workshop je veden interaktivně, s výrazným individuálním přístupem a zapojením účastníků.

"Workshop LinkedIn Jak získat klienty a hodnotné vztahy je dobře zpracovaným pohledem na sociální síť LinkedIn, jakožto efektivního nástroje v oblasti budování obchodních vztahů a příležitostí. Pozitivně hodnotím přístup Sergeje Pavljuka z pohledu jeho reálných zkušeností a výsledků v rámci LinkedIn, ale i samotného navazujícího obchodního procesu, který mohu z mé praxe myslím velmi dobře hodnotit. Workshop doporučuji všem, kteří se chtějí na LinkedIn nejen zorientovat, ale pochopit i jeho fungování na hlubší úrovni."

Ing. Tomáš Pospíchal
— Project Director, IVITERA, a.s.

Lektorský tým a hosté

Související
programy

Program vám
připravíme
na míru

Nezávazná poptávka

Pište, volejte