průvodce, lektor, konzultant a kouč.
Vzdělávání dospělých se věnuje od roku 1996. Klíčovou oblastí jeho práce je systematické „Budování a řízení vztahů se zákazníky“. Vede tréninky v oblasti obchodních a manažerských dovedností, marketingu, systému řízení dle cílů, koučování obchodníků a manažerů v terénu. Metodicky řeší tvorbu programů řízení podle cílů dle VAK (výsledky, aktivity, kompetence) a zjišťování potřeb zákazníků pomocí strukturovaných otázek. Jako konzultant se věnuje jednotlivým fázím obchodního případu, komunikačním a manažerským dovednostem, řízení obchodníků a obchodních skupin, řízení podle cílů. Je certifikovaným trenérem CIMA (Český institut marketingu). Má bohaté zkušenosti s tréninky v oblastech výroby, služeb a obchodu, vývoje a prodeje SW a HW, finančního poradenství a pojišťovnictví.